Our Marriage

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 16 September 2008

Selamat Pulang


Assalamualikum.. Alhamdulillah,segala puji kepada Allah dirafa'kan atas kurniaan yang tidak terhitung. Saya telah selamat sampai Malaysia pada 13 September 2008 pada jam 9.40 pagi. Pulang bersama 8 orang rakan-rakan yang lain.. Kepada sahabat-sahabat di Tanta, selamat meneruskan perjuangan berpuasa disana.. Cuti yang singkat ini selama sebulan setengah akan saya cuba manfaatkan sebaik-baiknya. Moga-moga kepulangan saya adalah kepulangan yang dapat memberikan 'sesuatu' yang berharga untuk keluarga saya khususnya. Beberapa hari berada disini saya diserang penyakit mata mesir..=) susah melelapkan mata waktu tidur Malaysia. Selamat bercuti kepada semua.. Namun bukanlah cuti yang sebenar-benarnya. Kita masih banyak tugasan yang perlu dikerjakan sebaik mungkin. Cuti dan rehat yang sebenar-benarnya ialah selepas mati nanti. Kehidupan yang ada adalah medan untuk kita menabur khidmat..InsyaAllah..=)

1 comment:

Momen Khlaf said...

AlHamd le Allah that you arrived your home

I hope to be enjoying your time at your wonderful Malaysia
and doing well at Ramadan
i can't read your post as you write it with your language (:

I'am from Tanta
You don't know me but i know you from facebook

ISA you back to your second city Tanta safely

and happy Ramadan

Momen