Our Marriage

Daisypath Anniversary tickers

Thursday 12 April 2012

Bukan Niatku..~

Janji ku
Disuatu ketika
Bahawa aku takkan menduakanMu
Dan aku takkan biar sesiapa 
Cuba memalingku dari jalan bahagia
 

Ternyatalah perjalanan ini 

Tidak semudah yang ku tafsirkan 

Jalannya berliku
 
Turunnya berliku
 
Jika tersilap langkah
 
Menyesal sesal selamanya
 

Kasih andai cinta yang kusemai
 
Rapuh menanti ditewas dugaan
 
Maafkan aku
 
Kiranya tak tertanggung

Segala harapan yang diberikan
Maafkan aku 
Yang tiada berdaya

Kerana bukan niatku untuk melakukannya

Kasih andai cinta yag kusemai 
Rapuh menanti ditewas dugaan
 
Maafkan aku
 

Kiranya tak tertanggung
Segala harapan yang diberikan 
Mungkinkah ada pengampunan dariMu

Kembalikan fitrah kehambaanku 
Hinanya aku
 

Merayu kepadaMu 
Setelah kering dosa yang kulakukan
 

Maafkan aku 
Yang tiada berdaya
 
Kerana bukan niatku untuk melakukannya





[Bukan Niatku-Devotees]

No comments: