Our Marriage

Daisypath Anniversary tickers

Thursday 4 December 2008

salam

Syukur kepada Allah.. Minggu lepas merupakan minggu yang paling bermakna buat saya. Keluarga bapa saudara saya telah sampai di bumi Mesir ini. Tak sangka dapat jumpa lagi..sedangkan saya baru sampai disini sebulan yang lepas..Alhamdulillah.

Mereka menginap di Rumah Perlis. Saya berkesempatan bersama mereka selama 4 hari. Sungguh selesa dan cantik rumah tamu di sana. Highly receommended for anyone to stay there..

Banyak tempat yang mereka lawati.Sinai,Dahab,Iskandariah,Fayyoum..Banyak lagi.
Juga berkesempatan ziarah makam-makam Nabi dan Ulama' seperti Nabi Daniel dan Lukman Al-Hakim.

Kehadiran 'tok Nab' yang berusia hampir 80 tahun amat menggembirakan saya..Alhamdulillah. Walaupun sudah bertongkat, tapi tetap bertenaga untuk sama-sama berjalan disini..=)




Di Piramid,Giza


Di Tasik Qarun,Fayyoum




Kincir Air Nabi Musa a.s


Di Montazah,Iskandariah

No comments: